MIŠEL FOSTER – MEDIJSKI KONSULTANT IZ VAŠINGTONA ODRŽALA PREDAVANJE NA AKADEMIJI UMETNOSTI U BEOGRADU, 22. JUNA 2015., U BALKANSKOJ 21
Mišel Foster, medijski konsultаnt iz Vаšingtonа i bivša potpredsednica Sektora za razvoj tržišta najvećeg novinskog izdavača u SAD „Gannett Company Inc”, održala je u ponedeljak, 22. juna 2015. godine, na Akademiji umetnosti u Beogradu predavanje na temu: „Novi i stari mediji: Kako iskoristiti nove medije za povećanje prihoda i privlačenje nove publike”.
Studentima i saradnicima Akademije, gdja Foster je govorila o važnosti međusobnog uticaja i sinergiji između tradicionalnih medija, kakvi su televizija i novine i novih, digitalnih platformi, poput Facebook-a I Twitter-a.
Na predavanju se mogao čuti podatak da je zbog ogromnog rasta uticaja društvenih mreža, čiji pratioci istovremeno postaju i reporteri, došlo do ozbiljnog pada zarada tradicionalniuh medija i smanjenja broja zaposlenih. Samo u Americi je broj novinara između dve hiljadite i dve hiljade trinaeste godine smanjen za 35 odsto, sa 56 400 zaposlenih na 36 700.
S druge strane, tradicionalni mediji, u originalnoj formi ili on-line izdanjima, su i dalje glavni izvor informisanja. Stoga je najvažnije osmisliti sinergiju starih i novih medija i zajedno iskoristiti prednosti koje imaju jedni u odnosu na druge, zaključeno je na predavanju na Akademiji umetnosti u Beogradu.
Biografiju Mišel Foster možete pročitati ovde: Foster biografija