PROF. DR DEJANA PRNJAT UČESNICA MEĐUNARODNE KONFERENCIJE NA TEMU “LEGISLATIVE AND PRODUCTIONAL MODELS OF UNIVERSITY AND STUDENT RADIO AND TELEVISION BROADCASTING”
Dr Dejana Prnjat – profesorka Produkcije u umetnosti i medijima na Akademiji umetnosti u Beogradu, u četvrtak 17. novembra 2016. godine imće izlaganje na Medjunarodnoj konferenciji pod nazivom LEGISLATIVE AND PRODUCTIONAL MODELS OF UNIVERSITY AND STUDENT RADIO AND TELEVISION BROADCASTING (PRAVNI I PRODUKCIJSKI MODELI UNIVERZITETSKIH I STUDENTSKIH RADIO-TELEVIZIJA), u Novom Sadu.
Kako bi ste stekli uvid u tematiku koju će izlagati prof. Prnjat, predstravljamo Vam apstrakt na temu “Moguca upotreba elektronskih medija u visokom obrazovanju u cilju podsticanja kreativnosti studenata kroz izradu promotivnih audiovizuelnih sadrzaja”:
Apstrakt:
Mogućnosti koje elektronski mediji nude obrazovnom sistemu su izuzetno velike. Od prošlog veka koriste se u školama kao nastavno sredstvo, a na mnogim fakultetima se i izučavaju. Kako se elektronski mediji razvijaju sve većom brzinom, otvaraju se i nove mogućnosti za njihovo korišćenje u nastavi, poput učenja na daljinu. To ne znači da su tradicionalni mediji izgubili svoje mesto, već da se u praksi, po pravilu, kombinuju.
Studenti umetničkih fakulteta, već samim tim što su odabrali da studiraju u polju umetnosti, imaju veliku kreativnu energiju i potrebu da se stvaralački izraze, a rad sa medijima im to i omogućava. Medjutim, veliki broj istraživača ukazuje na problem održavanja pažnje mladih ljudi, kao posledicu čestog istovremenog korišćenja više medija. Smatramo da je to dovoljno ubedljiv razlog da se izvodjenje nastave prilagodi novim generacijama studenata i osmisle izazovniji zadaci koji bi im zaokupili pažnju i omogućili da se izraze na način koji im je blizak.
Na fakultetima poput Akademije umetnosti studenti imaju zadatke da korišćenjem elektronskih medija naprave audiovizuelne sadržaje. Medjutim, upotreba elektronskih medija se može koristiti i u nastavi koja tradicionalno ne podrazumeva takvu vrstu zadataka, da bi se omogućilo studentima da bolje razumeju poruke (u našem slučaju promotivne) i razvijaju kreativnost.