NA LINIJI FRONTA – serijal gostujućih predavanja posvećenih FTV scenariju
Akademija umetnosti u Beogradu od ove školske godine pokreće serijal predavanja pod zajedničkim naslovom “Na liniji fronta”, proistekao iz ideje da se studentima Filmskog i televizijskog scenarija približe realne situacije i okolnosti koje ih očekuju po završetku Akademije.
Predavači su istaknuti stručnjaci u svojim oblastima, profesionalci koji se aktivno bave kreiranjem za film i televiziju. Pored ličnog iskustva, sistematizacije rada na “terenu” i praktičnih saveta koje će podeliti sa studentima, gostujući predavači će na radionicama rekreirati realnu situaciju i biti svojevrsni mentori projekta kroz koji će studenti biti u prilici da novostečena znanja primene u praksi.
Prvo predavanje i radonicu u ciklusu “Na liniji fronta” održaće Alena Grozdanović, koja će govoriti o temi “Umetnost interakcije i snaga kreativnog izražavanja – umetnik, agencija, klijent”. Njeni susreti sa studentima zakazani su za 2. oktobar (11.00-14.00), odnosno 16. oktobar 2013. godine (11.00-14.00).
Alena Grozdanović
Dipl. Ing organizacionih nauka, FON, Univerzitet u Beogradu
Bogato desetogodišnje iskustvo je stekla radeći za sada već vodeće kompanije u različitim industrijama, koje su svoju lidersku poziciju na tržištu Balkana postigle upravo inovativnim pristupom gde su otvorenost, interakcija i komunikacija sa ljudima (interno i eksterno) bile prepoznate kao prioriteti.
Već na prvom poslu postaje deo tima velikog projekta koji uspeva da unese espreso kafu u Srbiju u HORECA segmentu. Zahvaljujući svojoj inovativnosti i sposobnosti konceptualne interakcije povezuje industrijske trendove Amerike, Evrope i Japana sa Srbijom. Kao deo tima Beohemije, stvara brend Duel. On, kao jedini domaći proizvod, uspeva da se postavi kao lider među najvećim svetskim proizvodjačima P&G i Henkel, a pritom formira tržište i kontinuirano unapređuje iskustvo stanovnika na prostorima Balkana i šire. Zbog eksplozivnog uspeha na balkanskom tržištu, brend Duel postaje i deo predavanja na Harvardu. I dalje, na svom razvojnom putu, nastavlja da menja standarde i uvodi inovacije u Srbiju, što predstavlja predmet interesovanja nezavisno od industrije za koju je u datom trenutku angažovana. Kao deo velike multinacionalne kompanija AXA Osiguranje, postavlja novi koncept i percepciju usluge osiguranja. Kompanija Albus doživljava svoj preporod sa tradicionalnim i voljenim srpskim brendovima, kao što su Bohor, Taš, Zeka Pega, zahvaljujući njenom dobrom poznavanju tržišta Balkana i kreativnog puta od ideje do srca ljudi ovih prostora. Svoj rad nastavlja i u kompaniji Heineken.
Trenutno radi kao freelece consultant.
Leave a comment