Zvezdarijada 2012 – Još jedan susret sa polaznicima Filmske radionice

 

Prof. Miloš Spasojević

 

Prof. Miloš Spasojević je 1983. godine diplomirao Filmsku i TV kameru na Fakultetu dramskih umetnosti u Beogradu. U svoju umetničku biografiju upisao je zvanja: direktora fotografije i snimatelja celovečernjih igranih filmova Tri palme za dve bitange i ribicu (r. Radivoje Andrić), Tri letnja dana (r. Mirjana Vukomanović), Hajde da se volimo 2 i 3 (r. Slavko Crnobrnja), Poslednji krug u Monci (r. Aca Bošković), Kuća pored pruge (r. A1arko Dragojević), Slučaj Harms (r. Slobodan Pešić), Tajvanska kanasta (r. Goran Marković), Majstor i Šampita (r. Svetislav Bata Prelić), Najbolji (r. Dejan Šorak); direktora fotografije i snimatelja TV filmova: Poslednja priča (r. Miloš Pavlović), Vidim ti lađu na kraju puta (r. Miloš Radović), Sentimentalna priča (r. Nikola Іurčin), Zlostavljanje i Raj (r. Petar Zec), Večita slavina (r. Mirjana Vukomanović); direktora fotografije i producenta celovečernjeg igranog filma Princ od papira, TV serije Princ od papira i kratkog igranog filma Mašinica; direktora fotografije celovečernjih igranih filmova Jedan na jedan (r. Radivoje Andrić i Mladen Matičević), Tajna porodičnog blaga (r. Mihajlo Vukobratović i Aleksandar Аorđević), Aporija (r. Aris Movsesijan), Maša (r. Siniša Kovačević); direktora fotografije TV serija Lift, Stižu dolari, Tajna porodičnog blaga, Kazneni prostor, Bela lađa, Gorki plodovi; snimatelja više od 200 emisija iz kulture Petkom u 22, u režiji Stanka Crnobrnje, Slobodana Pešića, Dragomira Zupanca i mnogih drugih, u produkciji RTV Beograd; stalnog stručnog konsultanta, predavača i supervizora studentskih radova i ostalih dela u produkciji "Kvadrata", predavača za predmet kamera u Filmskoj školi "Dunav filma". Član je Udruženja filmskih umetnika Srbije, a u statusu Istaknutog filmskog umetnika od 1998. godine.

Prof. dr Milica Bajić Аurov Prof. dr Milica Bajić Аurov diplomirala je i magistrirala na Fakultetu primenjenih umetosti u Beogradu. Odbranila je doktorsku disertaciju pod naslovom "Analitičke razlike fizičkih i virtuelnih manifestovanja prostora u umetnosti" na Univerzitetu umetnosti u Beogradu. Autor je preko 40 samostalnih scenografija / kostimografija za pozorište, film i televiziju (od toga 10 "totaldizajna"). Imala je šest samostalnih izložbi, a učestvovala je na velikom broju grupnih izložbi u zemlji i inostranstvu, od kojih su najznačajnije World stage design, Canadian Hall at Royal York, Toronto (2005) i V Prague quadrennial National exhibition of Serbia-Montenegro, Prag (2003). Prvi je laureat nagrade "Krstomir Milovanović" 16. festivala "Dani Zorana Radmilovića" za vizuelni identitet predstave Gospođa ministarka u izvođenju Narodnog pozorišta Republike srpske (2007). Dobitnik je Plakete 38. Majske izložbe ULUPUDS-a za scenografiju predstave Emigranti Narodnog pozorišta iz Niša (2006), Nagrade festivala "Borini pozorišni dani" u Vranju za scenografiju predstave X+Y=0 Beogradskog dramskog pozorišta (2004), Nagrade Univerziteta umetnosti u Beogradu (1999). Bila je učesnik slikarske kolonije "Zavičajni umetnici", Trstenik. Umetnička dela/slike nalaze se u legatu EPS-a u Trsteniku. Član je žirija za izbore umetničkih izložbenih radova / dodele umetničkih nagrada. Član ULUPUDS-a, sekcije za scenografiju i kostimografiju.

 

Doc. Nikola Cvijanović

 

Doc. Nikola Cvijanović je diplomirao 2007. godine na programu Snimanje i dizajn zvuka na Akademiji umetnosti u Beogradu. Lista njegovih reprezentativnih referenci obuhvata: angažman u svojstvu tehničara zvuka na takmićenju Europe EuroSong Contest EUROVISION 2008 (2008); snimanje i dizajn zvuka – humoristički dokumentarni projekat Jeremy McClintock Show, Film Noirs LTD, London, Velika Britanija (2007); snimanje muzike – dugometražni igrani film Konji vrani (2007); snimanje i dizajn zvuka – dokumentarna TV serija Fudbal, nogomet i još ponešto (8 epizoda, 2007); snimanje zvuka – kratki igrani filmovi Sprinklers, Reservoir Santas, Predesposed (Njujork, SAD, 2007); predavač na seminaru Zvuk na dokumentarnom filmu, ZeLIG – Škola dokumentarnog filma, televizije i novih medija, Bolzano, Italija (2005); supervizor zvuka – Internacionalni filmski kamp Zlatibor i Internacionalni umetnički kamp Kosjerić (2005); glavni tehničar zvuka – Pozorišni festival Fringe, Edinburg, Velika Britanija (2004); asistent snimatelja zvuka – Radio B92 (1999) i Radio Beograd (2000); dizajn zvuka i muzika – pozorišne predstave Fedrina ljubav (Atelje 212), Who Cares for Ana Karenjina (Galerija Beogradski prozori), dokumentarni filmovi Šizofrenija, Asomanija, EXIT `05.

Leave a comment